Image default
ICT Personeel

Leer je personeel omgaan met Microsoft Sharepoint

Waarvoor wordt het gebruikt?

Microsoft Sharepoint wordt veelal gebruikt om websites mee te maken. Het is een toegankelijk programma, waardoor het gemakkelijk geïntegreerd kan worden binnen verschillende soorten bedrijven.

Het personeel maakt op een verfijnde manier kennis met de vele mogelijkheden om een interne website te creëren. De diverse functies binnen Sharepoint hebben veel weg van de meest gebruikte kantoorsoftware zoals het bijhouden van een agenda en het delen van diverse documenten binnen dezelfde afdeling of met het hele bedrijf.

Ook dit programma gaat mee met de moderne tijd en zal aldoor vernieuwd worden. Maar de werknemers laten deelnemen aan een Microsoft Sharepoint training is vanzelfsprekend goed, om in elk geval een basis te leggen. Van daaruit kan men altijd nog oriënteren of hierin verder wordt ontwikkeld of eventuele verdere uitbreidingen aan anderen overlaat.

Op welke manier studeren?

Eén van de betere opleiders voor genoemde software is Global Knowledge. Deze organisatie is op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen op ICT-gebied en biedt bedrijven diverse mogelijkheden om een cursus te volgen. Dit kan bijvoorbeeld klassikaal maar ook door middel van een cd-rom. Daarnaast zijn er mogelijkheden om via het internet te leren.

Het hangt er maar net even vanaf hoe groot de afdeling is waar de training gewenst is. Betreft het bijvoorbeeld alleen de Personal Assistant, dan is online leren een uitstekende oplossing!

Related posts

Praktische tips om het werk beter te plannen

Dagmar

6 tips voor het aanschaffen van de juiste werkkleding

Danny Bijl

6 vragen om te stellen tijdens een sollicitatiegesprek

Dion