Advertentiecampagnes zijn onmisbaar bij het promoten van je bedrijf. Natuurlijk wil je een zo groot mogelijke klantenkring opbouwen, zodat je bent verzekerd van structurele inkomsten.
Daarom is het belangrijk jezelf af te vragen wat je met de reclamecampagne wilt uitstralen? Is het een eenmalige actie om potentiële klanten voor je bedrijf te winnen of heeft de insteek van de advertentiecampagne alles te maken met het werken aan duurzame relaties met je klanten?
Een promotiebedrijf: wie ben je en wat doe je?
Je kunt in eerste instantie overwegen om een promotiefilm van je bedrijf te laten maken. In deze video leg je uit wat je precies doet met je bedrijf en waar je voor staat. Deze video kun je op je website plaatsen, maar is ook te delen via social media. Je bedrijf komt dan binnen no time onder de aandacht van veel volgers en mogelijke nieuwe klanten.
Een originele en grappige radiocommercial
Een andere unieke manier om je bedrijf onder de aandacht van klanten te brengen is door het inspreken van een radiocommercial. Je kunt dit zelf doen, maar het is beter om dit te laten verzorgen door een expert. Ga samen met een team van specialisten om tafel zitten en leg je wensen op tafel. Het gaat er bovenal om dat je commercial uniek en origineel is en een vleugje humor in zich heeft.
Zakelijk bloggen: interactief bezig zijn
Zakelijk bloggen is een perfecte methode om op een interactieve manier met je klanten in contact te komen. Dit voelt in eerste instantie eng aan omdat je veel van jezelf publiceert op internet, maar uiteindelijk helpt het jou om je bedrijf te verbeteren door de feedback die je krijgt. Maak daarom vandaag nog een bedrijfspagina aan op Facebook en schrijf een wekelijkse blog die gerelateerd is aan een onderwerp voor jouw onderneming.